dr Marta Kuty-Pachecka
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
więcej informacji...
Jest doktorem nauk humanistycznych, magistrem psychologii, filozofii w zakresie komunikacji społecznej, posiada uprawnienia do wykonywania zawodu nauczyciela. Ukończyła czteroletnie szkolenie z psychoterapii poznawczo-behawioralnej pod kierownictwem dr Agnieszki Popiel i dr Ewy Pragłowskiej. Jest certyfikowanym Terapeutą Poznawczo-Behawioralnym Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej (PTTPB). Ukończyła szkolenie z zakresu dialektycznej terapii behawioralnej oraz terapii akceptacji i zaangażowania. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej. Stale podnosi swoje kwalifikacje zawodowe biorąc czynny udział w konferencjach naukowych z zakresu psychiatrii, psychologii klinicznej, psychoonkologii i psychodermatologii. Od 2013 roku pracuje w Centrum Edukacji Nauczycielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego na stanowisku starszego wykładowcy w Zespole Psychologów.
Pełnione funkcje:
- Zastępca Dyrektora CEN ds. dydaktycznych
- Koordynator Zespołu Psychologów
- Koordynator zajęć przygotowujących doktorantów WPAiE UWr do pracy dydaktycznej ze studentami
- Członek zespołu ds. Jakości Kształcenia
- Członek Komisji Konkursowej do rozpatrywania wniosków konkursowych nauczycieli akademickich
Prowadzone zajęcia:
- Psychologia dla nauczycieli
- Psychologia dla nauczycieli gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych
- Psychologiczne podstawy edukacji w gimnazjum i szkole ponadpodstawowej
- Kompetencje psychologiczno-pedagogiczne nauczyciela,
- Opiekun praktyki opiekuńczo-wychowawczej
- Radzenie sobie ze stresem
- Psychologia rozwoju człowieka
- Trudne sytuacje w dydaktyce
- Epizody ryzykownych zachowań studentów
Zainteresowania badawcze: psychologia kliniczna, zagadnienie zdrowia i choroby w ujęciu holistycznym, koncepcja zaburzeń psychosomatycznych, psychiatria dzieci i młodzieży, psychoterapia poznawczo-behawioralna.
Publikacje w rejestrze Biblioteki UWr